Maddagbog 5:2 3 ud af 6

Print Friendly, PDF & Email

 

fiskedeller og tomater 008

Maddagbog for 3 uge i 5:2 konceptet. Stabil ketose hele ugen trods to aftener ude masser af protein, rødvin og chokolade (!?!)

Mandag : 83% fedt, 13% protein, 4 % kulhydrat 549 kcal

Frokost : cod liver oil 1 spk, kokosgrød med kanel

Tirsdag : 83% fedt, 11% protein, 6% kulhydrat 1879 kcal

Morgen : cod liver oil 1 spk, kaffe med kokosolie 10 gram og 10 gram smør

Frokost: 2 æg, smør 30 gram, spinat 100 gram , gedeost 25 gram, sorte oliven 30 gram, 1 skv frøknæk, agurk 100 gram, macadamias 20 gram

Aftensmad : makrelrillette, oliven 40 gram, peberfrugt 20 gram, salat 35 gram , 1 tsk olivenolie

Onsdag : 82% fedt, 13% protein, 5% kulhydrat 1869 kcal

Formiddag : Cod liver oil 1 spk, frøknæk 1 skv, smør 20 gram , kokosolie 10 gram

Frokost : Omelet med spinat og gedeost, macadamias 20 gram

Eftermiddag: flæskesvær 40 gram

Aftensmad : makrelrilette, agurk 100 gram, salat 50 gram, oliveolie 1 tsk

Torsdag : som mandag :0)

Fredag : 80% fedt, 15 % protein, 5 % kulhydrat 3182 kcal

Formiddag : cod liver oil 1 spk, omelet med gedeost, MBC kaffe, frøknæk med smør 20 gram

Eftermiddag : kokosmælk 50 gram,flæskesvær 20 gram, frøknæk,spegepølse hanegal 4 skv, macadamias 20 gram, pesto 1 tsk, flødeost 70+ 25 gram, paranødder 3 stk, skinke 25 gram

Aftensmad : rødvin 1/2 flaske, kalvekød 120 gram, bearnaise 1/2 dl, coleslaw 150 gram, vesterhavsost 25 gram, chorizo 2 skv, oliven grønne 3 stk, flødeost 25 gram, aioli 30 gram

Aften : chokolade 81% 20 gram, frøknæk 2 skv, smør 10 gram, flæskesvær 25 gram

Lørdag: 82% fedt, 14% protein,4% kulhydrat 1750 kcal

Frokost : Cod liver oil 1 spk, MBC kaffe, remoulade 10 gram, macadamias 35 gram, mayo 5 gram, salat 20 gram, rejesalat 100 gram ( opskrift på vej) rogn/tun delle1 syk ( opskrift på vej)

Eftermiddag: flæskesvær 10 gram

Aftensmad : 2 stk kokkens favorit pølser, 2 mælkefrie oopsies ( opskrift på vej), rødløg 20 gram, rejesalat 50 gram, mayo 20 gram, agurkesalat 25 gram

Aften : Chokolade 90 % 20 gram

Søndag : 82% fedt, 13% protein, 5 % kulhydrat

Formiddag : Mbc kaffe, cod liver oil 1 spk

Eftermiddag : Smør 20 gram, kyllingelår med bacon 1 stk, coleslaw 100 gram, kalvekød 100 gram, feta 25 gram,squash 50 gram

Aftensmad : Rogndelle 1 stk, mayo 25 gram, rejesalat 120 gram, 2 oopsies 1 tomat

Aften : chokolade 85 % 20 gram, paranødder 3 stk, kokoschpis 10 gram

 

Follow on Bloglovin

Om louiee

Louise 39 årig kvinde fra nordsjælland, kostnørd, interesserer sig for træning, sundhed og velvære. Tidl. sukkernarkoman – nu indædt real-foodie…

Dette indlæg blev udgivet i 5:2, Maddagbog og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 kommentarer til Maddagbog 5:2 3 ud af 6

  1. frk. sveske skriver:

    Hej Louise,

    Endnu en gang spændende kik i din maddagbog 😀
    Jeg glæder mig til opskriften på de mælkefrie oopsies – selv om jeg godt nok overvejer at kaste min Philadelphia på lager i køleskabet i sådan en portion.
    Var der nogle der sagde: brødcravings?

    KH
    – frk. sveske

    • louiee skriver:

      Hej Sveske 

      Har det på præcis samme måde lige pt. med de der brød look-a likes, men har givet mig selv lov, da det egentlig kører ret godt på alle fronter med maden  – så længe det varer.

      Knus Louise

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code